Časté dotazy našich zákazníků


Na této stránce najdete odpovědi na časté dotazy zákazníků. Dotazy můžete psát na náš e-mail:

info@nastatecku.cz

Jakou přepravní službou posíláte zboží? Mohu si zvolit přepravce, který mi zboží přiveze?
Nyní (24.5.2017) posíláme většinu zásilek přepravní službou PPL, vybrané neforemné a objemné zásilky potom přepravním systémem FOFR. Přepravce si nelze zvolit. Vhodného přepravce vybereme my na základě velikosti, hmotnosti a povahy zásilky. Některé balíky v závislosti na hmotnosti a velikosti lze odeslat na výdejní místo PPL parcelshop, kterými je pokryta opravdu celá republika. Vybrané soukromé zásilky přepravované společností PPL mohou být doručovány i v sobotu.

Proč je některé zboží jako lepidla, samolepící kartáčky apod. pouze na objednávku a nedržíte to na skladě?
Některá lepidla mají poměrně krátkou expirační dobu a proto je na skladě nedržíme a objednáváme je až podle zájmu. Dodání u lepidel Rakoll trvá přibližně 2 týdny. Samolepící těsnící kartáčky jsou na tom podobně. I když na sobě expirační dobu nemají uvedenu, obvykle po delším skladování se u lepících pásek snižuje účinnost, takže jsme se rozhodli je objednávat přímo z centrálního skladu s četností cca 1x týdně.

Odeslal jsem objednávku z e-shopu, ale nic se nestalo, ani nepřišlo žádné potvrzení.
Velmi často se stává, že zákazníci špatně vyplní svoji e-mailovou adresu. Taková objednávka k nám dorazí, ale na Váš e-mail bohužel neobdržíte žádné potvrzení. Snažíme se ručně chybné adresy doplnit a opravit, ale v některých případech to není možné. V tom případě se snažíme o další telefonickou domluvu. Proto prosím dávejte velmi dobrý pozor na správné vyplnění e-mailové adresy a telefonu.

Potřebuji zboží co nejdříve a chci zaplatit zálohou předem. Můžete prosím odeslat zboží hned, když vám pošlu potvrzení od banky?
Potvrzení od banky prosím neposílejte, nemá to žádný vliv na rychlost odeslání zboží. Zboží vždy odesíláme většinou následující pracovní den, někdy dokonce v den přijetí platby na náš účet. Velmi též záleží na povaze a druhu zboží a na čase vyzvednutí zásilek danou přepravní službou. Pokud opravdu spěcháte, připlaťte si za dobírku, případně při platbě z FIO banky je platba provedena ihned.

Potřebuji jenom pár drobností, které by se vešly do obálky. Můžete mi drobné zboží poslat obyčejnou poštou v obálce za 16 Kč?
Bohužel poštou neposíláme ani malé obálky. Pošta za obyčejné zásilky neručí a navíc náklady na odeslání takové zásilky jsou pro nás mnohem vyšší, protože pošta je 7 km daleko a zásilku by na poštu musel někdo odvézt. Čas strávený takovým úkonem, náklady za pohonné hmoty, poplatek za parkovné v místě pošty a čas strávený čekáním přepážky musíme zaplatit a tím by se stala tato služba velice nákladnou. Takže nás prosím o poslání poštou nežádejte. Posíláme pouze smluvními přepravními službami s dodáním do druhého dne a s pojištěním zásilek.

Když u vás objednám, za jak dlouho zásilku obdržím?
Záleží na mnoha okolnostech. Pokud bude zboží na skladě a zvolíte dobírku, odesíláme zboží hned tentýž den, nebo následující den v závislosti na kurýrovi, který si zásilky vyzvedává. Bohužel kurýr sice vyzvedává zásiky každý den, ale někdy dorazí ráno a někdy až pozdě odpoledne, takže se přesně nedá říct termín odeslání. Jakmile kurýr zásilku převezme, většinou následující den bude u vás. V případě, že budete platit předem, je nutné počítat s tím, že převod trvá většinou jeden den a zboží odešleme až po připsání částky na účet. Pokud zboží není na skladě, budeme vás informovat o termínu naskladnění. U většiny zboží to bývá do 3 dnů, některé zboží putuje ze zahraničí a potom to trvá asi týden. Každopádně se snažíme, aby proběhlo vše co nejrychleji a o každém kroku se snažíme informovat.

Dobrý den, prosím o informaci k vhodnosti použití příchytek palubek v exterieru např. venkovní vrata kůlny, především s ohledem na kolísající venkovní vlhkost, případně jaký jiný způsob uchycení doporučujete?
Příchytky není vhodné používat v exteriérech. Do míst s kolísající vlhkostí doporučume palubky šroubovat pomocí univerzálních vrutů nebo vrutů RAPI-TEC 2010, které se používají bez předvrtání. Hlavičky vrutů jsou sice viditelné, ale je tím zaručena pevnost spojů.

Lze u Vás objednat a zboží zaplatit řidiči přepravní služby?
Ano, platbu řidiči - dobírku umožňujeme. V košíku v části "způsob platby" je potřeba označit možnost "dobírka".

V košíku jsem zadal platbu zálohovou platbu předem, ale neobdržel jsem číslo účtu na který mám zaplatit. Co mám teď dělat?
Pokud zadáte platbu předem, neobdržíte informace k platbě automaticky a ihned. Objednané zboží náš pracovník zkontroluje a fyzicky připraví. V zápětí je odeslána e-mailem informace o stavu zboží. Pokud je zboží na skladě, pošleme zároveň podrobné pokyny k platbě a v příloze bude zálohová faktura. Pokud nedostanete informace o stavu zboží do konce následujícího pracovního dne, kontaktujte nás prosím.


Nahoru